RSS

Bazı İngilizce deyimler

04 Oca

 

DEYİMLER

 

Your welcome = rica ederim

 

Everything ok ? := her şey yolunda mı

Bye had fine = güle güle iyi eğlenceler

how did you spend your day = günün nasıl geçti

by the way = Sırası gelmişken

not at all = Önemli değil

enjoy your meal = Afiyet olsun

nice to meet you = Tanıştığımıza sevindim

have a nice day = İyi günler

are you free tomorrow = Yarın boş musun

persumably = (galiba)

I think so = Bence de

wass up = (naber)
bless you = (çok yaşa)

as a result of, = (sonuç olarak)
in addition = (Üstelik)

are you ready? = (hazır mısın?)
thanks to … =(…nın sayesinde)

for gods sake = (allah aşkına)
come on! = (hadi,çabuk)

nevermind = (boşver,aldırma)
get it easy = kolay gelsin!)
ı would like to congraculate you = seni tebrik etmek isterim
you are excellent = siz mükemmelsiniz

nice to meet you = (tanıştığıma sevindim)
me too = (ben de)

congraculations! = tebrikler!

finally = (sonunda,nihayet)

of course = (elbette,tabi ki) by-all-means

ı am sure = (eminim)
whatever happen = her ne olursa olsun
are you serious? = (ciddi misin?)

ıs that so = (öyle mi?)
absolutely = (kesinlikle)
by-any-means = her ne şekilde olursa olsun

leave me alone = (beni yalnız bırak)

get well soon = (geçmiş olsun!)

dont disturb me = (beni rahatsız etme)
ı am sorry = (üzgünüm)
maybe = (belki)

how is going? = (nasıl gidiyor?)
fair play = (dürüst oyun)

ı agree with you = (sana katılıyorum)
unfortunately = (malesef,ne yazık ki)

By mistake = (hatayla)
By accident = (Kazayla)

I think so = (Öyle sanıyorum,sanırım öyle)
I hope = (umarım,umuyorum)

 

 
Yorum yapın

Yazan: Ocak 4, 2011 in İngilizce Konular

 

Bir Cevap Yazın

 
